Smer predletovej prehliadky a jej postupné predpísané kroky:
1. Prekryt za kabínou
- Prídavná palivová nádrž – nepresakuje;
- Odkalenie prídavnej palivovej nádrže – kontrola;
- Plniaci otvor – viečko dotiahnuté;
- Olej v reduktore – naplnený;
- Prelínanie oleja – kontrola;
- Brzda rotora – normálna účinnosť;
- Ohybné vedenia (elektro) – kontrola;
- Okraje spojovacích plechov (v kardane) – bez prasklín;
- Teplotné prúžky (3 ks) – v norme, bez zmeny farby;
- Snímač statického tlaku – čistý, neupchatý;
- Výstražné svetlá – svietia;
- Konce riadiacich tiahel – voľné, bez vôlí;
- Spoje oceľových trubiek – bez prasklín;
- Všetky spoje – dotiahnuté, kontrola farby;
- Prekryt – zavrieť.
2. Pravá strana motora
- Kanál prívodu vzduchu – upevnený;
- Klapka ohrevu karburátoru – upevnená;
- Kryt chladenia – bez prasklín;
- Elektrické svorky – upevnené;
- Presakovanie paliva – žiadne;
- Vstup olejového chladiča – kontrola;
- Olejové vedenie – inštalácia bez presakovania a odrenín;
- Systém sania – bez prasklín;
- Všeobecný stav motora – kontrola;
- Stav remeňov (kostra) – kontrola;
- Vpravo vpredu:
- Ohybné vedenie – neprasknuté, matice dotiahnuté;
- Zvarené okraje – bez prasklín;
- Riadenie chvostovej vrtuľky – neprekrížené;
3. Zadná časť motora
- Matica chladiaceho ventilátora – dotiahnutá, nepootočená;
- Chladiaci ventilátor – bez prasklín;
- Lopatky ventilátora – bez prasklín;
- Teplotné prúžky – dolné ložisko (2 ks) -20 F rozdiel od horného ložiska;
- Dolné ložisko – bez presakovania alebo porušenia tesnenia;
4. Chvostové plochy
- Poťah stabilizačnej plochy – bez prasklín;
- Uchytenie – dotiahnuté;
- Polohové svetlo – skontrolovať;
5. Chvostová vrtuľka
- Zadné ohybné vedenie – bez prasklín, matice dotiahnuté;
- Teplotné prúžky na reduktore – v normále;
- Hladina oleja – skontrolovať;
- Dno detektoru triesok – svetlo svieti;
- Listy – čisté, bez poškodenia a prasklín;
- Konce tiahel – voľné, bez vôlí;
- Kývne ložisko – voľné, bez vôlí;
- Kývna guľa – voľná, bez vôlí;
- Riadiaci hriadeľ – voľný, bez vôle;
6. Chvostový kužeľ
- Nity – bez vôle;
- Poťah – bez prasklín alebo preliačenín;
- Zábleskové svetlo – skontrolovať stav;
- Anténa – skontrolovať stav;
- Upevňovacie skrutky – podoťahované;
7. Ľavá strana motora
- Kryt chladenia – bez prasklín;
- Systém sania – bez prasklín;
- Olej v motore – objem 4-6 qts;
- Palivový čistič – odpad;
- Tiahlo plynu – funkčné;
- Akumulátor a relé – zaistené;
- Napnutie remeňa alternátora – skontrolovať;
- Oceľový rám – bez prasklín;
- Všeobecný stav motora – skontrolovať;
8. Hlavná palivová nádrž
- Presakovanie – žiadne;
- Množstvo paliva – skontrolovať;
- Plniaci otvor – viečko dotiahnuté;
- Odpad – skontrolovať;
9. Nosný rotor
- Listy – čisté, bez prasklín a poškodenia;
- Manžeta nastavovania listov – bez presakovania;
- Hlavné závesové čapy – matice dotiahnuté;
- Všetky konce tiahel – voľné, bez vôlí;
- Matice zoriaďovacích tiahel – dotiahnuté;
- Zaisťovacie drôty na zoriaďovacích tiahlach – zaistené;
- Všetky upevnenia – dotiahnuté;
- Ložiská riadiacej dosky – bez vôlí;
10. Ľavá strana trupu
- Batožinový priestor – skontrolovať;
- Kolektívne riadenie – skontrolovať;
- Upínacie pásy – upevnené;
- Dvere – celkový stav a zatváranie kľučky;
- Zaistenie dverí závlačkami – vykonané;
- Pristávacie zariadenie – skontrolovať;
- Polohové svetlá – skontrolovať;
11. Predná časť
- Celkový stav a čistota predného skla – skontrolovať;
- Otvor ventilácie – čistý;
- Pristávacie svetlá – skontrolovať;
- Pitotova trubica – čistá a voľná;
12. Pravá strana trupu
- Pravé pristávacie zariadenie – skontrolovať;
- Zaistenie pravých dverí závlačkami – vykonané;
- Batožinový priestor – skontrolovať;
13. Priestor kabíny
- Množstvo paliva – skontrolovať so zapnutým hlavným vypínačom na ukazovateli palivomeru;
- Voľné predmety – vytiahnuť všetko náradie a voľné predmety;
- Upínacie pásy – kontrola stavu;
- Prístroje, spínače, zariadenia – kontrola stavu;
POZOR: Ak letíte samostatný let (sólo), zapĺňajte najskôr ľavý batožinový priestor pred použitím batožinového priestoru pod pravou sedačkou.
POZOR: Piloti s menšou telesnou výškou môžu používať chrbtovú podušku, aby dosiahli na riadenie v plnom rozsahu.